Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Πώς καθάρισα το δέρμα μου από την ενήλικη ακμή

        Ποτέ σαν έφηβη δεν αντιμετώπισα θέματα με σπυράκια ή ακμή. Πάντα είχα ένα καθαρό, αψεγάδιαστο δέρμα, μέχρι που πέρασα στο πανεπιστήμιο και ήρθε η πρώτη εξεταστική. Εκεί είδα για πρώτη φορά αυτό το κακό πραγματάκι που λέγεται σπυράκι και κατάλαβα πως πρέπει να εκτιμάς και να σέβεσαι το δέρμα σου και κατα συνέπεια τον οργανισμό σου και να μην τον επιβαρύνεις με επιπλέον άγχος, που φέρει τέτοια αποτελέσματα. Ευτυχώς για μένα ήταν ένα ήπιο ξέσπασμα και όχι κάτι έντονο.
        Είχα  επισκεπτεί διάφορους δερματολόγους, ο ένας μάλιστα μου σύστησε φάρμακα τα οποία φυσικά πήρα μόνο για ένα μήνα, που μου πρότειναν διάφορες αλοιφές του εμπορίου ή δικές τους αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Η αλήθεια είναι πως με τη φαρμακευτική θεραπεία, αμέσως, είδα αποτελέσματα και για ένα μεγάλο διάστημα δεν εμφάνιζα σπυράκια. Είχαν όμως πολλές παρενέργειες και ήταν πολύ βαριά για τον οργανισμό. Είναι μια λύση που κατά τη γνώμη μου και των περισσότερων δερματολόγων, δεν θα πρέπει να καταφεύγει κάποιος με ήπια ξεσπάσματα ακμής.
          Αφότου πέρασαν μερικά χρόνια, ξαναήρθαν τα σπυράκια, οι φίλοι μου πλέον, και μου έφεραν μαζί και παρέα, τις κοκκινίλες. Εδώ ξεκινάει ο αγώνας μου με δική μου έρευνα να βρω προϊόντα που να ανταποκρίνονται στο δικό μου δέρμα και να αντιμετωπίσουν την ακμή. Εδώ να τονίσω πως εμφανίζω πολλούς κλειστούς πόρους, που μένουν αρκετό διάστημα έτσι και μετά γίνονται σπυράκια και κάνουν τον κύκλο τους. Μεγάλο ταξίδι δηλαδή.  Επίσης να τονίσω πως το πρόβλημά μου επικεντρώνεται στο κάτω μέρος του προσώπου και δεν έχω λιπαρή επιδερμίδα, κανονική- μεικτή θα έλεγα. Μετά απο μεγάλο ψάξιμο και πολλά λάθος προϊόντα για ακμή, που θα αναφέρω σε άλλο ποστ σίγουρα για να τα αποφύγετε, βρήκα τη λύση. Και πιστεύω τη λύση για τα περισσότερα δέρματα με τις λιγότερες δυνατές επιπτώσεις στην  επιδερμίδα.


      Θα ξεκινήσω με τα δύο must-have μου, που κάνουν και την περισσότερη δουλειά θα έλεγα. Το πρώτο είναι το τζελ καθαρισμού Effaclar της la roche-posay το οποίο είναι μαγικό! Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα, παρόλο που το χρησιμοποιώ πρωί-βράδυ και για ντεμακιγιάζ. Ναι! Κι'όμως ξεβάφει πολύ ωραία, απλώς στα μάτια χρησιμοποιώ το νεράκι της Bioderma. Αποκμακρύνει το πλεονάζον σμήγμα βοηθόντας έτσι στη σμηγματορρύθμιση. Δεν περιέχει σαπούνι(πολύ σημαντικό), οινόπνευμα, χρωστικές και parabens. Είναι το καλύτερο απο όσα έχω δοκιμάσει, και έχω δοκιμάσει πολλά!


        Το δεύτερο είναι και το προϊόν αποκάλυψη , έτσι το λέω, που έκανε τη μεταμόρφωση στο δέρμα μου. Είναι η νέα κρέμα Effaclar duo[+]  η οποία ''ξεμπλόκαρε'' τους φραγμένους μου πόρους και τους λείανε. Εξυγείανε την επιδερμίδα μου απο σπυράκια και βοήθησε στις κοκκινίλες που μειώθηκαν στο ελάχιστο. Τη χρησιμοποιώ πρωί- βράδυ και σε 3 εβδομάδες περίπου, μου άλλαξε το δέρμα. Πραγματικά δοκιμάστε την!






            Ακόμα  3 προϊόντα συνέβαλαν στην εκκαθάριση του δέρματός μου. Αυτά είναι η μάσκα της apivita με την πρόπολη, την οποία χρησιμοποιώ 2 φορές την εβδομάδα και καθαρίζει το δέρμα έχοντας αντιμικροβιακή δράση. Πολύ καλό και ήπιο προϊόν. Η οργανική μάσκα της madara, για την οποία αξίζει αναλυτικό ποστ, είναι των 3-10 λεπτών πράγμα που σημαίνει οτι είναι πολύ δραστική και αντεδείκνυται για τα πολύ ευαίσθητα δέρματα. Αυτή η μάσκα πραγματικά ''καίει'' τα πάντα. Έχει οξέα φρούτων και βιταμίνη C. Σου αφήνει μια επιδερμίδα που λάμπει και είναι πεντακάθαρη. Τέλος το προϊόν που χρησιμοποιώ τοπικα πάνω στα σπυράκια για να μαραθούν πιο γρήγορα είναι το Tea Trea Oil της The body shop . Μπορείς να το βάλεις τοπικά πάνω στο σπυράκι, όπως κάνω εγώ, ή να βάλεις το λαδάκι σε μία κατσαρόλα με βραστό νερό, και αφόυ κλείσεις τα μάτια, άσε να εισχωρήσει βαθιά στους πόρους σου.
           Με αυτό το συνδυασμό υπάρχει σίγουρη επιτυχία, χωρίς ξηρότητα και ερεθισμούς. Είναι οικονομικά και ο καθένας μπορεί να τα προμηθευτεί. Ότι και να αποφασίσετε, το κυριότερο είναι να έχετε υπομονή γιατί σίγουρα θέλει, και να πίνετε πολύ νερό! Βοηθάει πολύ! Α!Επίσης περιορίστε το άγχος!

*Τα προϊόντα αγοράστηκαν με δικά μου χρήματα.




        
        

2 σχόλια:

  1. Εγώ ακμή είχα από το σχολείο κιόλας και συνεχίζω και στο πανεπιστήμιο! Όλοι έχουμε δοκιμάσει αρκετά λάθος προιόντα και χαίρομαι που δεν προτείνεις φάρμακα. Αυτά από la roche-posay θέλω πολύ να δοκιμάσω και μετά από αυτά που έγραψες θα κάνω μια έρευνα αγορά! Φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααχ τι βάσανο!!! Πραγματικά δοκίμασέ τα δεν έχεις να χάσεις τίποτα! Ειδικά η κρέμα είναι κορυφή! Μου ξεκλείδωσε τους πόρους! Δεν το πίστευα! Στο ποστ για τα προϊόντα που δεν κανουν καλό θα είναι και η καινούργια μαύρη σειρά της frezyderm. Την αγόρασα πρώτη γιατί όλοι μιλούσαν γι'αυτή! Εαν σκέφτεσαι κάτι τέτοιο σου προτείνω ,απο τώρα, να μη το χρησιμοποιήσεις!Μου προκάλεσε μεγάλη έξαρση! Φιλάκια!

      Διαγραφή