Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Glowbox Μαΐου - Unboxing





          Όπως και περσυ έτσι και φέτος το Glowbox στο κουτί του Μαΐου έχει συνεργασία με την ελληνική εταιρία Freshline. Φυσικά έτρεξα να το παραγγείλω καθώς με ένα αντίτιμο των 12€ ,και 3€ μεταφορικά με αντικαταβολή, έχεις την ευκαρία να δοκιμάσεις νεα προϊόντα, οργανικά και με τη σφραγίδα αυτής της λατρεμένης εταιρίας. Την επόμενη μερα απο αυτή των αποστολών έφτασε στην πόρτα μου πολύ καλά συσκευασμένο, έτοιμο να το ανοίξω και να ενθουσιαστώ με το περιεχόμενο.




        Το κουτί ήρθε με 4 travel size προϊόντα και 1 full size. Το πρώτο που μου έκανε εντύπωση ήταν το αφρόλουτρο mojito που ,πραγματικά, στην τελευταία μου επίσκεψη στον πάγκο της fresh line ήθελα διακαώς να το αγοράσω. Η αλήθεια είναι οτι με κράτησαν οι άλλες αγορές που είχα κανει ήδη. 'Ηρθε σε συσκευασία των 60ml ,πράγμα που σημαίνει οτι αντέχει περίπου στις 6 χρήσεις αφού κάνει και πολύ αφρό. Χωρίς να θέλω να γίνω υπερβολική όλο το μπάνιο μυρίζει καλοκαίρι και αφήνει το δέρμα τόσο απαλό. Χάρηκα πολύ γι'αυτό το προϊόν και σίγουρα θα παω να το αγοράσω μόλις τελειώσει.
        Το άλλο που με έκανε να χαρώ πολύ είναι το travel size body splash απο τη σειρά Ποσειδώνας. Η μυρωδιά του είναι τόσο δροσερή, καλοκαιρινή και καθαρή που θα θέλεις να ψεκάζεσαι όλη μέρα. Σίγουρα θα σε ρωτάνε οι γύρω σου τι φοράς, αν και αυτό συμβαίνει με όλα τα splash της Fresh line.
         Επίσης ένα επίκαιρο και χρήσιμο travel size προϊόν που περιέχει το κουτάκι είναι το αντηλιακό προσώπου απο τη σειρά 'Ηφαιστος. Ίσως το μόνο αρνητικό του είναι οτι έχει SPF15. Η υφή του είναι λεπτόρευστη ,άρα θα είναι ανεκτό και στις λιπαρές επιδερμίδες, έχει μάραθο και άρνικα και πραγματικά μοσχοβολάει.
       Αυτό που με ενθουσιάσε πιο πολύ απο όλα είναι body sculpture intensive serum απο τη σειρά Αφροδίτη. Πάλι σε travel size με ποσότητα όμως που προλαβαίνεις να ενθουσιαστείς και να θέλεις να τρέξεις να κάνεις δικό σου όλο το μπουκάλι. Δεν έχω ξανανιώσει αυτή την αίσθηση στο δέρμα μου με άλλο τζελ ή κρέμα για κυτταρύτιδα και τοπικό πάχος, και πιστέψτε με έχω δοκιμάσει πολλά. Μυρίζει υπέροχα, έχει πλαγκτόν, ροζ πιπέρι, καφεΐνη, κισσό, πιπερόριζα, βασιλικό και άλλα φυσικά συστατικά και ο συνδυασμός όλων αυτών σου δημιουργεί ένα δυνατό κάψιμο και μια αίσθηση δροσιάς που σκέφτεσαι, δεν μπορεί κάτι δουλεύει εκεί.
       Το τελευταίο προϊόν που ήρθε σε full size συσκευασία είναι το στερεό σαμπουάν απο τη σειρά Τερψιχόρη. Γι'αυτό το σαμπουάν είμαι λίγο διχασμένη, αρχικά γιατί δεν θέλω να αλλάξω τη σειρά Ερατώ που χρησιμοποιώ ,μου ταιριάζει απόλυτα και μπορώ να πω έσωσε τα μαλλιά μου, και δεύτερον γιατί δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει στερεό σαμπουάν και φοβάμαι οτι θα ξηράνει τα μαλλιά μου. Είναι το μόνο που είναι ακόμα άθικτο, αλλά θα του δώσω μια ευκαιρία. Με μία μικρή ανακεφαλαίωση τα περιεχόμενα του κουτιού είναι τα εξής:
        Σε γενικές γραμμές αξίζει να δοκιμάσει κανείς αυτό το κουτάκι και σίγουρα θα υπάρχει μέσα κάτι που θα σε κατακήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου