Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Essence the gel nail polish : top coat and base coat REVIEW

essence top coat, base coat

        Έψαχνα αρκετό καιρό να βρω κάποια βερνίκια νυχιών που να μπορούνε να κρατήσουν πάνω στο νύχι μου, παρόλο που τα ταλαιπωρώ με τη δουλειά που κάνω. Τίποτα μέχρι στιγμής δεν στάθηκε αντάξιο των προσδοκιών μου, εκτός απο τα ημιμόνιμα βερνίκια και το τζελ που έκανα στην αισθητικό μου. Αυτά όμως μου προκαλούσαν μεγάλη φθορά , με αποτέλεσμά τα νύχια μου να είναι απίστευτα λεπτά και να σπάνε αμέσως.
      Σε μια επίσκεψη στο κατάστημα ,για να αγοράσω ένα eyeliner απο την essence, παρατήρησα αυτά τα βερνίκια(essence the gel nail polish base coat, essence the gel nail poslish top coat) που υπόσχονταν, χωρίς λάμπα, 60% περισσότερη αντοχή και φυσικά λάμψη όπως το τζελ, όμως αφαιρούνται με ένα απλό ξεβαφτικό νυχιών. Ε φυσικά δεν κρατήθηκα και είπα να τα δοκιμάσω, μιας και η τιμή τους το επιτρέπει, αφού κοστίζουν μόλις 3.20€ το ένα.
      Μόλις μπήκα σπίτι δεν κρατήθηκα και κατευθείαν ξεκίνησα την εφαρμογή τους. Ξεκίνησα με το λιμάρισμα των νυχιών μου και την περιποίηση των επωνυχίων. Στη συνέχεια άπλωσα το base coat. Αυτό που παρατήρησα είναι πως όταν απλώνεις το base coat αισθάνεσαι οτι θα ρουφήξει μέσα του όποιο βερνίκι βάλεις, καθώς σου αφαιρεί κάθε ίχνος λιπαρότητας. Ακολουθεί ένα οποιοδήποτε βερνίκι νυχιών σε ότι χρώμα επιθυμείτε. Εγώ επέλεξα ένα λατρεμένο baby blue απο την elixir (fast dry60'') στην απόχρωση 159. Τέλος προσθέτεις το top coat , αν θέλεις και 2 στρώσεις, και περιμένεις ελάχιστα να στεγνώσει. Το καλό με αυτά τα βερνίκια είναι οτι έχουν ελάχιστο χρόνο αναμονής.
       
αποτέλεσμα (συγγνώμη για τη φωτογραφία, κάτι δεν πήγε καλά με το focus)

          Ενθουσιάστηκα αμέσως με τα προϊόντα αυτά καθώς σου άφηναν και μια αίσθηση οτι πραγματικά στα έκανε κάποια επαγγελματίας. Η γυαλάδα και η υφή των νυχιών σου μετά την εφαρμογή είναι απίστευτη. Η διάρκειά τους , τεσταρισμένα σε δύσκολες συνθήκες, είναι περίπου 7 μέρες! Τί καλύτερο λοιπόν; Το μόνο αρνητικό που θα ήθελα να αναφέρω είναι οτι παρατήρησα κάποιο ήπια ξεφλούδισμα στα νύχια μου, καμία σχέση όμως με τα νύχια μετά απο επαγγελματικό τζελ. Μπορεί να καταπολεμηθεί εάν κάνετε μασάζ στην επιφάνεια του νυχιού με σπαθόλαδο και το αφήσετε έτσι όλο το βράδυ.
         Σε γενικές γραμμές, μου άρεσαν πολύ και σίγουρα θα τα ξανααγοράσω όπως επίσης θα τα πρότεινα και σε κάποια φίλη μου να τα δοκιμάσει.

Βαθμολογία 8/10

4 σχόλια:

  1. Μου φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα, θα τα προτιμήσω κι εγώ!Ειδικά εφόσον στεγνώνουν γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά υπέροχα! Απλά θέλουν λίγη προσοχή με το ξεφλούδισμα των νυχιών όπως είπα. Μακάρι να τα ευχαριστηθείς!!! Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Θέλω πολύ να δοκιμάσω και τα δύο βερνίκια.. φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα λατρέψεις!!! Διάρκεια και Λαμψη!!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή