Τρίτη 19 Μαΐου 2015

L'oreal Lumi Magique foundation REVIEW

l'oreal lumi maquique


      Ένα απο τα foundation που ήθελα να δοκιμάσω διακαώς είναι το l'oreal lumi , για το οποίο είχα ακούσει τόσο πολλά σχόλια και κριτικές. Κάποιοι το λάτρεψαν και κάποιοι το μίσησαν. Εγώ δυστυχώς είμαι μάλλον σε αυτές που το αντιπάθησαν πολύ. Αρχικά να σας πω οτι έτρεξα να το αγοράσω και μάλιστα απο την Ελλάδα που πωλείται στην τιμή των 18€.
       Το βρήκα σε 4 αποχρώσεις (ναι 4!) με την πιο , μάλλον, κοντινή σε εμένα να είναι η Ν4 beige, pure beige. Η απόχρωση αυτή είναι λίγο σκούρη, και για χειμώνα μάλλον απαγορευτική. Επίσης να πω οτι πορτοκαλίζει λίγο. Μου φένεται αδιανόητο να υπάρχουν τόσο λίγες αποχρώσεις και μάλιστα όλες ή να πορτοκαλίζουν ή να ροζίζουν.
       Ας πάμε στην σύστασή του τώρα, που για μένα είναι το μόνο υπάρχων θετικό. Είναι λεπτόρευστη και πολύ ελαφριά. Χτίζεται και βγαίνει στο τέλος καλυπτική, χωρίς όμως το εφέ μάσκας.


σύσταση

τελείωμα-υφή

       Το τελείωμα που αφήνει είναι λαμπερό και πολύ ενυδατικό. Βγαίνει στην επιφάνεια ένα υγειές και λαμπερό δέρμα. Για λίγο μόνο.
         Αυτό είναι ένα απο τα βασικά αρνητικά του, η διάρκεια. Έχοντας κανονικό προς ξηρό δερμά και μόνο στη μύτη λίγη λιπαρότητα, κράτησα πάνω μου το προιόν 3-4 ώρες. Ακόμα και με πούδρα δεν μπορείς να το ''σώσεις'' καθώς φεύγει απο παντού και όχι μόνο απο περιοχές με λιπαρότητα. Δίνει αυτό το ωραίο φως και την λάμψη για 1 ώρα μόνο.
       Στο σημείο αυτό θέλω να αναφέρω ότι όταν το έβαζα πάνω στο δέρμα μου, μου άφηνε μια αίσθηση τσουξίματος και παρατήρησα μια έξαρση στα σπυράκια μου. Ήταν σαν να περιείχε συστατικά που προκαλούσαν breakouts, πράγμα που για μένα είναι stop στη χρήση του foundation και χάρισμα σε κάποιο δικό μου πρόσωπο. Η εμπειρία μου δεν ήταν και η καλύτερη τελικά. Χρησιμοποίησα το foundation περίπου 3-4 φορές και αποδείχτηκε άνθρακας ο θησαυρός. Δε λυπάμαι καθόλου όμως γιατί το δοκίμασα και έκρινα κατάλληλα, καθώς ξέρω καλά οτι δεν είναι όλα για όλους!

Αρνητικά
  • Τιμή
  • Διάρκεια
  • Επιλογή χρωμάτων
  • Αίσθηση στο δέρμα
Θετικά
  • Σύσταση
  • Αποτέλεσμα (για λίγο)
 Βαθμολογία 4/10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου