Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Laura Mercier : Αψεγάδιαστη επιδερμίδα


        Αν ποτέ θέλετε να δοκιμάσετε κάτι πραγματικά διαφορετικό για την περιποίηση της επιδερμίδας ή το μακιγιάζ σας ρίξτε μια ματιά στα προϊόντα της Laura Mercier. Η ίδια η εταιρεία έχει σαν φιλοσοφία της το "Flawless Face", την αψεγάδιαστη επιδερμίδα. Δίνει μεγάλη σημασία στην βάση του προσώπου και έχει κάνει αρκετές έρευνες ώστε να πετύχει την ιδανική υφή, κάλυψη και χρώμα σε ένα foundation.
        Το αγαπημένο μου foundation ever είναι το Silk creme foundation , το οποίο απλώνεται σαν μετάξι, δίνει ένα λαμπερό αλλα όχι λιπαρό αποτέλεσμα, διαρκεί όλη μέρα(σε εμένα που έχω μεικτή επιδερμίδα χωρίς πούδρα) και σε κάνει να δείχνεις οτι έχεις ένα υγιές και καθαρό δέρμα. Πραγματικά δεν έχω βρει σε κανένα άλλο προϊον αυτά που σου δίνει το silk creme. Όσα και να δοκιμάζω γυρνάω σε αυτό, που πράγματι δίνει το εφέ της αψεγάδιαστης επιδερμίδας. Πλέον έχουν αλλάξει την συσκευασία του και θα το βρείτε σαν Silk Crème Oil Free Photo Edition Foundation. Δεν γνωρίζω αν έχουν αλλάξει κάτι στη μοναδική του φόρμουλα, πάντως όταν μου τελειώσει το παλιό θα το δοκιμάσω και θα κάνω update. 10/10


          Μετά το foundation και αφου τοποθετήσετε το concealer, περάστε κάτω απο τα μάτια την Loose setting powder. Αυτή η διάφανη πούδρα αφήνει ένα μεταξένιο, σχεδόν ιριδίζον, φίλτρο στην περιοχή των ματιών που δίνει μια διάσταση στο βλέμμα και μια αίσθηση λάμψης. Σετάρει υπέροχα το concealer και το κάνει να διαρκεί όλη μέρα. Η σύνθεσή της αντανακλά το φώς γι'αυτό και το αποτέλεσμα είναι απόλυτα φυσικό. Μια ανακάλυψη στις πούδρες που ,μέχρι πρότινος, δεν φορούσα αφού όλες ήταν τόσο βαριές και με αποτέλεσμα cakey. Αγοράστε την, αξίζει! 10/10



            Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω και την μάσκαρα Full blown volume supreme mascara η οποία, η αλήθεια είναι, ούτε με ενθουσίασε αλλά ούτε με απογοήτευσε κιόλας. Όντας άτομο που θέλει άπειρο όγκο, χρώμα και ένταση στις βλεφαρίδες είμαι απο την αρχή αυστηρή. Έρχεται με μεγάλο τρίχινο βουρτσάκι και με μία στρώση δεν δίνει κανένα αποτέλεσμα, όμως χτίζεται και μπορεί να σου δώσει έντονο χρώμα και μήκος. Στα καλά του συγκαταλέγεται οτι δεν ταλαιπωρεί τα μάτια, είναι οφθαλμολογικά ελεγμένη και για εσάς με φακούς επαφής τεσταρισμένη και μάλλον απαραίτητη. 7/10

        
       Για το τέλος άφησα την απόλυτη αρωματική εμπειρία για το σώμα, το Souffle body creme de pistache. Το άρωμα αυτό σε κατακλύζει με το που ανοίγεις την συσκεασία του. Νότες φυστικιού, πραλίνας και αμυγδάλου γίνονται ένα και σε ταξιδεύουν σε ένα γαλλικό pattiserie. Υπέροχη ενυδάτωση, με λεπτόρευστη υφή ώστε να μην κολλάει στο δέρμα. Έχει βιταμίνες και έλαια που θρέφουν το δέρμα όπως ακριβώς το γάλα. Δοκιμάστε το και θα ξετρελαθείτε απο την αίσθηση και το άρωμα που δίνει στο σώμα. 10/10





*Το foundation αγοράστηκε με δικά μου χρήματα και τα υπόλοιπα μου στάλθηκαν σε ειδικό μέγεθος για να τα δοκιμάσω. Το review λέει καθαρά την δική μου άποψη.
**Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως το foundation το αγόρασα απο το attica selective brands και επειδή τα προϊόντα make up της Laura Mercier ακόμα δεν έχουν ανέβει στο site(αναμένονται σύντομα), όσες δεν έχετε τη δυνατότητα να πάτε σε ένα φυσικό κατάστημα να γνωρίζετε οτι σύντομα θα μπορείτε απο εκεί. Έχουν και απίστευτη εξυπηρέτηση πελατών.

4 σχόλια:

  1. Έχω διαβάσει τόσα γι'αυτή την εταιρία, κι ακόμα δεν έχω δοκιμάσει τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Δέσποινα αξίζει πολύ! Πήγαινε έστω να ζητήσεις κάποια δείγματα να δοκιμασεις και θα εντυπωσιαστεις ειδικά με το foundation και την πουδρα!

      Διαγραφή
  2. Καλησπερα,εχω ακουσει για την laura mercier ειναι ακριβα τα προιοντα της....με ενδιαφερει το foundasion και η loose setting powder, θα μπορουσατε να μου πειτε ποσο κοστιζουν???Αν γινεται βεβαια...ευχαριστω.....πολυ ωραια η σελιδα σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολυ! Το foundation στοιχίζει 48€ και η πουδρα γύρω στα 43€. Ειναι λίγο ακριβά αλλά το αποτέλεσμα σας δικαιώνει.

      Διαγραφή