Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Πώς καθαρίζω το beautyblender μου; Ο καλύτερος τρόπος


        Ξέρω, ξέρω! Ήρθε η μεγάλη στιγμή για την κάθε beauty addict. Το beautyblender ήρθε επιτέλους στην Ελλάδα ,σε αποκλειστικότητα στο κατάστημα των Sephora, και όλες- όπως και εγώ- τρέξατε να το αγοράσετε. Ήρθε στην τιμή των 16€ αλλά με μια καλή έκπτωση 20% στα αποκλειστικά brands το αγοράζετε με 12€. Νομίζω με διαφορά κερδίζει όλα τα σφουγγαράκια εφαρμογής βάσης προσώπου. Έχει γίνει το μικρό μου αγαπημένο, που μου αποδίδει μια flawless βάση.
       Εξαιτίας της ίδιας του της ''φύσης'' σαν προϊόν, χρησιμοποιείται βρεγμένο, άρα τί καλύτερο απο το να το κάνουμε ένα καθάρισμα προτού απλώσουμε το foundation; Είναι το πλέον ιδανικό προϊόν ώστε να το έχεις πάντα καθαρό και χωρίς βακτήρια που μπορούν να σου προκαλέσουν σπυράκια. Ψάχνοντας πολλούς και κυρίως γρήγορους τρόπους, ανακάλυψα τον καλύτερο και λέω να τον μοιραστώ μαζί σας βήμα- βήμα.

Το beautybender μετά απο χρήση
Βήμα 1 : Βρέξτε και στrαγγίστε το beautyblender

Βήμα 2 : Χρησιμοποιείστε ένα στερεό σαπούνι- εγώ χρησιμοποιώ ένα καραβάκι σε μικρό μέγεθος γιατί με βολεύει στο χέρι.

Βήμα 3 : Τρίψτε το beautyblender πάνω στο σαπούνι

Βήμα 4 : Ζουπήξτε το στα χέρια σας να βγάλει ότι έχει απομείνει απο foundation

Βήμα 4 : Ξεπλύνετε με νερό καλά ώστε να μην έχει υπολείμματα σαπουνιού

Βήμα 5 : Στραγγίστε και σκουπίστε με μια καθαρή χαρτοπετσέτα. Πεντακάθαρο, έτοιμο για κάθε χρήση

   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου